Problem med att logga in

Om du har problem med att logga in på Mina sidor, läs följande råd:

Har du glömt ditt lösenord?

Om du har glömt ditt lösenord kan du använda dig av funktionen ”Glömt lösenord” för att få ett nytt lösenord skickat till dig via e-post eller SMS. För att det ska fungera måste du ha registrerat en giltigt e-postadress eller mobilnummer på din profil. Om du vet med dig att du inte har uppgett din e-postadress eller ditt mobilnummer till oss eller att uppgifterna är gamla, hör av dig till vårt kundcenter, så hjälper vi dig att uppdatera dina uppgifter. 

Får du ingen e-post med nytt lösenord?

Om du begärt ett nytt lösenord via länken ”Glömt lösenord” ska det komma ett e-postmeddelande till dig. Om meddelandet inte dyker upp i din mailbox kan det ha hamnat i skräpposten. Kontrollera det innan du tar kontakt med vårt kundcenter.

 

Får du inget SMS med nytt lösenord?

 Om du begärt att få ett nytt lösenord via SMS och det inte dyker upp beror det troligen på att vi inte har rätt mobilnummer till dig. Kontakta kundcenter så hjälper vi dig att uppdatera dina uppgifter.


Uppdatera webbläsare

Om sidorna ser konstiga ut och du till exempel inte kan se bilder som borde ha varit där, kan du behöva uppdatera din webbläsare. 
Här kan du hämta den senaste versionen av den webbläsare som du föredrar.